2016. június 2., csütörtök

Kék színű botmixer az "Ezerszívtől"

Régóta szükségünk volt egy új botmixerre, s bár én a Bosch márkához ragaszkodtam volna, az "Ezerszív" (Sencor) kék színű darabja elcsábított. A Sencor márkanév jelentése japánul: Ezer-szív. Ha ezt akkor tudtam volna, valószínűleg ez is szimpátiát váltott volna ki belőlem a márka iránt, de esetünkben a szín is elég volt.


A cég egyébként közel 50 éves, ezért feltételezhetően van annyi szakértelem mögöttük, hogy ne gyártsanak vackokat. Ennek ellenére nekem a régi Bosch botmixerünk valahogy erősebb gépnek bizonyult, de valószínűleg ennek részben a fémből készült, masszív keverőszár és mixerfej az oka.

A Sencor keverőszára ugyanis műanyag, csak a vágóél van nemesacélból. Valószínűleg nem véletlen, hogy ennek a terméknek a leírásában a keverőszár szó nem is szerepel a tulajdonságoknál, helyette a "Műanyag levehető mixelő toldaléknak" nevezik ugyanazt a részt, ami a Bosch esetében nemesacél fej és keverőszár.

A Sencor ettől függetlenül tudja a dolgát, amire való, abban kifogástalanul helytáll. Két fokozat van rajta, és egy tekerőgomb. Ez utóbbinak én nem sok értelmét látom, ahogyan különösképpen a tető nélküli műanyag keverőtálnak sem.


Ettől függetlenül klassz kis gép, amely 400 wattos teljesítménnyel végzi a dolgát. Picurkát gyengébb, ugyan, mint a Bosch mixerünk volt, de problémánk még nem akadt vele. Duna-kavicsot pedig nem tervezünk mixelni vele...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése