2016. május 8., vasárnap

A kedvenc kék színű poharam: KeepCup termoszpohár

Volt egy olyan kerámia bögrém, amihez egy fedő és egy kiskanál is tartozott. A bögre fehér színű volt, a hozzá tartozó teteje és a kiskanál pedig kék színű. Sajnos a poharat eltörtem, így a teteje használhatatlanná vált nélküle.

Az utóbbi időben többször megfordult a fejemben, hogy ismét szerezni kéne egy tetővel rendelkező poharat, de most nem a forró teában gondolkodtam, hanem a jegeskávéban. Először a régi bögrém tetejét próbálgattam az aktuális kávésbögrémre, de nem volt jó rá, így nem volt mit tenni, új bögre után kellett néznem a neten.

Tulajdonképpen nem is bánom, mert jegeskávét nagyobb adagban fogyaszt az ember, mint az eszpresszót, nekem meg pici bögrém van a kávézáshoz.

A szépséges kék színű poharam
Sokat nem is kellett keresgélnem, szinte azonnal megtaláltam a nekem valót: a kék színű KeepCup termoszpoharat, amiből a forró és a jéghideg ital egyaránt kortyolgatható! Ez egyértelműen szerelem volt első látásra! A KeepCup pohár sokféle színű változatban létezik, de nekem nem volt kérdés, melyiket szeretném...

Ami nagyon tetszik a színén túl, hogy könnyű, zárható, és nem veszi át a beleöntött folyadék ízét - emellett nem válik műanyag ízűvé az ital. De minden egyéb is nagyon szimpatikus, amik a KeepCup poharak promó anyagaiban olvasható.

Többek között az, hogy környezetbarát termék, mert előállítása 100% újrahasznosított anyagból készült. A KeepCup poharakkal továbbá a gyártó népszerűsíteni szeretné az újrahasználható poharak használatát, a divatos, egyszer használatos műanyag- és papírpoharakkal szemben. Ez utóbbiért ráadásul fákat vágnak ki az erdőkből, hogy belőlük papírt, a papírból pedig az egyszer használatos poharat készítsenek.


Az én szépséges, kék színű poharamért nem vágtak ki fákat az erdőből, és én legalább tíz évig biztosan nem fogom őt a kukába dobni! :) Ha valakit érdekel ez a praktikus, zárható pohár, itt lehet ilyet rendelni, természetesen nem csak kék színben! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése