2016. október 3., hétfő

Kék Quechua cipő a Decathlonból

Nő létemre nem vagyok az a "csajos" típus. Nem szeretem a kényelmetlen habos-babos ruhákat, nem szeretek shoppingolni, és hercegnő sem akarok lenni. Én ezt úgy érzem, túltárgyaltuk a 80-as években, az óvodai farsangon. Én úgy öltözöm, ahogy jólesik, nem másnak, hanem magamnak. Vagyis gyakran kék színekbe. ...és mire való a kék blogom, ha nem arra, hogy eldicsekedjek a szép kék színű sportcipőmmel?! :D

Van egy nagyon szép, élénk kék színű cipőm. Még a Decathlonban vettem, nagyon szeretem. Bringázáshoz nem az igazi, mert a pedálomon csúszik a talpa, de gyalogláshoz szuper, futni meg fusson benne az, akit kergetnek! ;)
A szép kék cipőm
A cipőnek nagyon szép színe van, cipőben nem is láttam még ilyen élénk színűt, leszámítva természetesen a Nike új neon színű borzalmait. Nem is tudom, hogy ezt milyen kéknek hívják. Talán királykék?!

Olyan ez nekem, mint Hamupipőkének az üvegcipellője, vagy Dorothynak a rubinpiros cipője, amit a Boszorkánytól kapott. Ez utóbbi kislányként az egyik legnagyobb szenzáció volt számomra, én is olyat akartam! Másnak hercegnős ruhája volt, meg rózsaszínű szoknyája, nekem nagyobb igényeim voltak, nekem Dorothy rubin varázscipője kellett. Ma már beérem a Decathlon kék színű Quechua cipőjével is. :)

A kék cipő még mindig kapható a Decathlonban, és meglepően olcsó! Ez egy gyerekcipő, de aki nem él nagy lábon, mint én, az megelégszik egy ilyennel is. 33-38 méretig lehet kapni. Tökjó! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése